Jumaat, 21 Januari 2011

N.05 Tenang : Pra-ronda sebelum hari penamaan calon

16 Safar 1432H..

Semakin dekat dengan penamaan calon semakin hebat fitnah umno kepada calon pas. pelbagai fitnah dimulakan difacebook. biasalah yahudi cipta ramai yang akan meniru perangai yahudi termasuk umno. blogger umno dah datang dengan segala kelengkapan baru, papagomo kasihan dia dah tak laku dan kehabisan haid rupa papagomo, aku ahli pas dapat satu notebook sony, duit 7000 pound sterling, 3G celcom maxis, digi, streamyx wireless dan juga satu P1 wimax.

Antenna 20dbi dapat menjangkau 20km sekitar tenang. aku dah pacak satu antenna kat atas bangunan labis. semua blogger pas dan berfungsi dengan baik disini. siapa nk pakai antenna itu aku ada encripkan satu password, ada server tomato diatas sana. ini semua hasil sumbangan taliban rhusila, taliban kubang lembik dan taliban batu enam. apa kelas pakai notebook koman macam pasberuk dengan papagomo. papagomo boleh bergomo dengan babi sekarang dah tak laku rupanya.

blogger umno dapat banyak apa kenapa papagomo jadi papakedana dah laku menulis ke, sb dah mulai bekerjasama dengan blogger umno dalam menjalankan kerja kerja fitnah. setiap masa sb akan berkeliaran dimana jua, diwaktu malam, senja macam nyamuk aedes, pagi tengahari petang, kalau orang pas solat pun ada dicelah celah barisan jemaah solat, semua membawa berita yang umno akan kalah. tinjauan sb mula mengadakan serangan psikologi kepada petugas petugas pas, rakyat meluat dengan umno, barisan nasional akan berkubur ditenang. pengundi akan beralih arah. pelbagai pendekatan pemusnah psikologi mulai ditabur ke dalam hati pertugas pertugas pakatan rakyat. blogger umno akan meneruskan usaha mereka seperti mana berlaku digalas dan hulu selangor. mencari sebanyak mungkin info yang boleh untuk mereka melakukan tekan tubi ditempat yang lembut.

berhati hati dengan maklumat yang diberikan sekarang, ada maklumat palsu akan dihantar ke markas utama pas, markas utama pkr dan dap, pastikan komunikasi yang telus, jangan ada yang menyebarkan berita sebelum disahkan. ini akan menyusahkan pembangkang menyusun kembali serangan. sb dah menyusup masuk kedalam tenang. ia mampu mengerakkan keadaan panas dan mampu memanaskan apa yang sudah ditanam. sikap teliti dalam menerima maklumat kali ini mampu mencegah banyak sangat penipuan maklumat yang dibekalkan oleh sb kepada parti pembangkang. mereka sengaja mereka reka cerita untuk pembangkang jatuh ke dalam perangkap mereka.(FZT)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan