Khamis, 7 April 2011

Video Ratu Cantik Bapok 2010 (Miss La'knatullah)




Ini hari gua nak ajak lu orang semua muntah beramai-ramai tengok video bangsat giler, Miss Malaysia 2010. Ini bukan Miss Malaysia biasa punya bhai, ini Miss Bapok punya. Sekali tengok mati-mati gua ingat perempuan cantik, bila dengar dia punya suara fail beb!

Gua ingat mufti, ustaz-ustaz dan menteri-menteri serta perdana menteri pun tak sedar kot ada event macam ni. Ini negeri Perdana Menteri ni bhai, Negeri Pahang. Dalam kesempatan gua menconteng blog ni, gua nak war-warkan juga kepada pihak-pihak yang berkenaan agar mengambil tindakan yang sewajarnya. Ini bukan Amerika!

Sudahlah hari-hari kita disuap dan dijamu dengan berita seks, seks, seks, lepas berita seks liwat, liwat, liwat. Media arus perdana pun sekarang ni dah jadi media 18SX. Adik gua yang umur 6 tahun pun dah tau sebut liwat, dubur, main pelacur. Memang celaka media kita hari ni, media lucah bangsat! Ni tambah lagi satu ratu cantik maknyah pulak.




RentaP© "Jangan sampai satu hari nanti keluarga lu orang ditabalkan sebagai Miss Bapok! Bala beb!"


source: http://milosuam.blogspot.com/2011/04/video-ratu-cantik-bapok-2010-miss.html#ixzz1InK1bz9X

Tiada ulasan:

Catat Ulasan