Jumaat, 16 Disember 2011

'Lembu umno' sudah gila tahap gaban!

Pada ketika penceramah Pakatan Rakyat daripada PAS sedang menyampaikan ceramah, seorang pendokong umno memasang pembesar suara dan menjadi 'ahli panel tak diundang' menjawab pelbagai isu yang sedang disampaikan penceramah Pakatan.
Tindakan 'ahli panel tak diundang' melalak dan terjerit-jerit seolah-olah telah diserang sawan babi. Sudah hilang nilai kesopanan dan kesusilaan. Memalukan bangsa dan agama. Memang 'lembu'lembu' umno ni dah jadi gila tahap gaban!
Mari sama-sama kita tonton aksi 'panel tak diundang' menjawab dan mengganggu ceramah PAS yang diadakan bersebelahan di DUN Bukit Baru, Melaka. 



Awas di bahagian akhir video: Bunyi kanak-kanak ketawa terbahak-bahak.
Betullah kata orang tua-tua... apabila seseorang itu telah menghampiri waktu senja kehidupan, ia akan kembali ke zaman kanak-kanak kecil yang belum cukup umur dan seterusnya akan melalui fasa zaman bayi baru lahir...  Umno memasuki fasa 'main tahi'... di mana-mana, sekarang kita dapat melihat, itulah standard orang umno sebelum umno menemui ajalnya. Dan bangganya kita kerana umno yang kununnya memperjuangkan 'melayu' ini, sedang disiksa untuk dibunuh oleh puak-puak mandeliar. Tengok di Pulau Pinang, dan kini di Melaka...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan