Selasa, 23 Ogos 2011

Mahathir kata Najib 'TIDAK PATUT DIPILIH' untuk terajui negara?


Bagaimana agaknya perasaan Najib jika beliau tahu pemimpin UMNO yang dulunya menyarankan beliau sebagai pengganti kepada Pak Lah untuk menerajui UMNO sebagai Presiden kini sudah berfikir sebaliknya bila melihatkan prestasinya yang tidak boleh dibanggakan langsung..
Dengarkan apa jawapan Tun Mahathir bila diajukan soalan ini “Apakah Tun masih berpegang kepada prinsip bahawa Najib berhak mengganti.. err.. selaku Presiden UMNO yang baru atau Tun sudah mempunyai pandangan yang berbeza kerana sikap Datuk Seri Najib sejak akhir-akhir ini lebih kepada angguk dan ya sahaja?”

Walaupun dahulu saya kata yang patut mengganti ialah Datuk Seri Najib.. tapi tah mengapa saya tukar fikiran.. Saya tidak mahu errr.. sokong pemimpin yang tidak baik bagi parti dan Negara kita, kerana saya berpendapat orang yang TIDAK PATUT DIPILIH untuk memerintah Negara ini JANGAN KITA PILIH

Bila ada pihak yang bersorak gembira dengan kenyataan Tun Mahathir itu.. tidakkah ini membuktikan memang wujud dua kem di dalam UMNO.. dua kem yang membuktikan bahawa UMNO memang berpecah..

SMS seorang pemimpin UMNO Pulau Pinang yang pernah menimbulkan kontroversi suatu masa dulu yang di terima oleh aku darinya semalam walaupun aku bukan ahli UMNO..

"Kepada ahli UMNO yang berfikiran benar dan saksama jangan lagi berpeluk tubuh, menyerah dan menerima secara pasif dan berlembut terhadap buruk lakudengan keadaan yang dahsyat seperti rasuah dan kronisma yang berlaku dalam UMNO dan BN, kita mesti bertindak segera sebelum sampai ketahap sukar dipulih semula BERHENTILAH, CUKUPLAH yang kaya tersandar yang miskin terlantar..."

Pencacai UMNO Penang jangan jealous kalau hangpa tak dapat SMS tu... Itu dari pemimpin yang sedar.. pencacai bagimana?? masih tak sedar lagi ka?

Pemimpin tu pakai 'S Class' (S Class tu kereta Merc.. tak tulis karang pencacai UMNO nganga pulak..)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan