Selasa, 6 September 2011

Ucapan Hari Raya ikhlas Awang Adek kepada cikgu

PERTAMA sekali gua nak ucapkan terima kasih kepada sahabat pembaca yang mengirimkan gambar menarik ini kepada MiLo SuaM.

Gua dimaklumkan banner ucapan Hari Raya daripada Awang Adek ini ada dipasang di bilik guru salah sebuah sekolah di Negeri Kelantan.

Gua ada dimaklumkan lokasi sekolah tapi sengaja gua takmau tulis, takut ada cikgu yang kena pindah mengajar ke Vietnam pulak hohoho...

Lu orang tengok betul-betul banner ni, lihat betapa ikhlasnya Awang Adek memberi ucapan Hari Raya kepada guru-guru di sekolah ini.

Budaya ini telah diajar oleh isteri Rosmah Mansor semasa pilihanraya kecil Sibu, gua pasti ramai yang masih ingat ucapan bini Rosmah "you help me, I help you".

"Bantu saya untuk bantu cikgu..." lepas tu siap mengaku ikhlas letak tandatangan dia bagai kah kah kah...

RentaP© "Apa maksud ikhlas si mamat berangan nak jadi MB ni?"
source: http://milosuam.blogspot.com/2011/09/ucapan-hari-raya-ikhlas-awang-adek.html#ixzz1X7qWClu3

Tiada ulasan:

Catat Ulasan