Rabu, 20 April 2011

Aku terus berkuasa sampai mampus...padan muka ....

ha ha ha...padan muka ko najib laki rosmah....aku terus berkuasa...aku terus jadi kutua menteri....ko boleh buat ape?...jangan sibuk nak atur urusan orang serawak.... aku lebih tau ape yang patut aku buat...aku belum cukup kaya lagi...anak bini aku pun belum cukup kaya lagi....rakyat aku belum cukup aku zalimi lagi...kesusahan mereka itu adalah bonus bagi aku...ko tau tak?....

menurut depa kata hanya selepas 30 minit sahaja keputusan PRN serawak melam semalam...taib mahmud segera mengaturkan majlis angkat sumpah menjadi ketua menteri serawak untuk sesi seumur hidupnya sedangkan sepanjang kempen baru ni kita dengar bahawa kerusi KM tu akan diganti dengan penyamun yang lain namun bagi penyamun tua ni dia tak akan boleh duduk senang dengan perkhabaran dari najib itu....lantas dia mengatur apa yang telah diatur yang telah kita saksikan semalam...najib laki rosmah pun masih belum kering peluh di ketiaknya ....sumber berita

depa kata : ketua menteri akan diganti selepas PRN ni.....
aku kata : tak sempat depa nak ganti pun...penyamun tua ni dah lantik dirinya sebagai Km untuk sesi sampai mampus.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan