Selasa, 2 Ogos 2011

Bukti bahawa BIOMETRIK akan mengadaikan negara pada warga asing pada PRU13 nanti..??

Sumber Malaysia Waves

NOTA EDITOR: Terima kasih Poji kerana research yang taraf dunia. Seperti yang Tulang Besi telah nyatakan sebelum ini, Barisan Nasional akan merampas semula Selangor dengan bantuan mamat2 Indon, Bangla dan Myammar. Kalau Kerajaan Pakatan Rakyat Selangor tidak mengambil tindakan dengan kadar segera, maka bersiap sedialah untuk meninggalkan Bangunan SUK dgn kadar segera. Berhentilah buat kerja syok sendiri dan mula kan kerja2 bersih daftar pemilih. Asyik harap PAS je sampai kiamat tak boleh selesai masaalah ni.
TAWAS ke, Jom Shopping ke, semua program USELESS dan TAK GUNA kalau Kerajaan Pakatan Rakyat tidak dapat halang mamat Indon, Bangla dan Myammar dari mengundi. PRU-13: Misi Pertahan Kuasa Dengan Kod "71"Jelas dari sumber maklumat Website Suruhanjaya Pilihanraya sendiri dengan jelas, tiada menyatakan bahawa hanya "Warganegara Malaysia" sahaja yang ditakrifkan sebagai "layak" mendaftar sebagai pengundi dan layak mengundi setelah permohonan diluluskan.Dalam Laman Rasmi Suruhanjaya Pilihanraya Malaysia juga tiada dinyatakan bahawa "Pemastautin Tetap" juga layak sebagai pengundi. Hanya "Warganegara Malaysia" sahaja layak sebagai pengundi.

Dibawah ialah contoh MyPR ataupun Kad Pengenalan Malaysia Pemastautin Tetap (Bukan Warganegara Malaysia).
Dibawah ialah deretan nombor Kad Pengenalan Pemastautin tetap Bukan Warganegara Malaysia yang dikesan telah didaftarkan sebagai pengundi di Malaysia: Klik Sini

Tiada ulasan:

Catat Ulasan