Khamis, 4 Ogos 2011

UMNO BN benar-benar sudah gila 'demi kuasa'

Oleh: Tok Non

PAS Selangor telah mengesan (setakat ini) lebih 1,000 penduduk tetap (PR) di Selangor, yang telah dimasukkan ke dalam daftar pemilih yang layak mengundi, dan ini, menurut parti itu, mengukuhkan dakwaan bahawa masalah itu mungkin lebih daripada setakat 'kecuaian teknikal' Jabatan Pendaftaran Negara.

UMNO BN amat terdesak untuk mempertahankan kuasa. Agaknya kalau ada warga asing tak kira orang yahudi ke, komunis ke yang minta nak jadi warganegara kat Malaysia senang jaa.. buat pengakuan bersumpah atau nak bagi kuat lagi buat sumpah laknat dengan bersaksikan Saiful Bukhari atau Datuk Eskai bahawa depa akan undi BN dalam PRU nanti, maka kad pengenalan warga Malaysia boleh dapat secara xpress dan boleh daftar mengundi dengan SPR.

UMNO BN benar-benar sudah hilang kewarasan, sanggup gadaikan kedaulatan negara hanya untuk mengekalkan kuasa di Pusat. Tapi mereka tak bertanya, apa ertinya menang di Pusat jika negara hilang kedaulatan?

Sebelum ini mereka cuma ambil Yahudi sebagai penasihat sepenuh masa yang dibayar upah dari duit rakyat sebanyak RM77 juta tapi kini tindakan mereka lebih melampau.. membawa masuk orang asing menjadi rakyat negara ini! Negara-negara lain di dunia ini sangat berhati-hati untuk mengambil orang asing jadi warganegara. Jika ambil pun, mereka tumpukan

kepada yang ada kepakaran dalam bidang tertentu misalnya angkasawan, saintis, ahli sukan, pakar ekonomi dll. Tapi Malaysia ambil orang asing jadi warganegara hanya kerana 'mereka janji nak undi BN', ini kerja gila!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan