Ahad, 20 Mac 2011

Sarawak Akan Terus Dikuasai Legasi Taib..! Tolak BN...!!!

Lapor malaysiakini:
Undur selepas pilihan raya, ulang Taib

Ketua Menteri Sarawak Tan Sri Abdul Taib Mahmud sekali lagi memberitahu bahawa beliau akan melepaskan jawatannya selepas pilihan raya DUN Sarawak yang mesti dilakukan sebelum Julai ini.

Taib - yang sudah 30 tahun berkuasa di negeri itu - berkata, beliau akan memastikan BN menang dalam pilihan raya kali ini dan memastikan peralihan kuasa dibuat sebelum meletakkan jawatan.

Ini merupakan kali ketiga Taib mengeluarkan kenyataan sebegitu selepas berkata yang sama di Mukah dan Betong awal tahun ini.

Kemungkinan untuk beliau bersara semakin dekat, akuinya.

Taib yang memimpin Sarawak sejak 1981 berkata, masa itu akan tiba apabila orang yang didiknya boleh membentuk pasukan untuk berkhidmat kepada negara dan pelbagai bangsa.
Perhatikan kenyataan seorang Diktator... sama je macam lain-lain Diktator... Tak kan lepaskan jawatan sebelum kerjanya selesai. sebelum lepas jawatan kena pastikan "proksi" menang supaya agenda lama dapat diteruskan dengan menggunakan "proksi".

Orang yang boleh dicucuk hidungnya akan dinaikkan mengganti beliau. kununnya orang ini terlatih & tahu bagaimana untuk mentadbir, yang kita tak tau ialah, orang ini sebenarnya tidak dilatih untuk mentadbir sebaliknya telah dilatih dengan cara bagaimana untuk terus merompak hasil kekayaan negeri dan bagaimana cara untuk menyalurkan semua hasil rompakan kepada orang-orang rapat.

Dalam erti kata lain, Sarawak akan terus dikuasai legasi Taib selagi Barisan Nasional berkuasa di Sarawak. orang-orang Sarawak kena ambil tahu strategi Taib, masyarakat Orang Asli Sarawak WAJIB tahu bahawa Pehin akan terus menjajah Tanah-tanah Orang Asli Sarawak walaupun Pehin tidak lagi menjadi Ketua Menteri Sarawak.

Anak-anak muda Sarawak mesti diberitahu hal ini & anak-anak muda Sarawak WAJIB memberitahu hal ini kepada orang tua mereka di Sarawak.

Pehin akan terus berkuasa di Sarawak selagi Barisan Nasional menang di Sarawak.

Warga Sarawak mesti bangun menolak Dacing dalam Pilihanraya kali ini, matlamat utama warga Sarawak kali ini bukan menjatuhkan Pehin sebaliknya menjatuhkan "LEGASI PEHIN" & warga Sarawak mesti difahamkan bahawa "LEGASI PEHIN" hanya akan berakhir setelah Barisan Nasional direbahkan dalam pilihanraya kali ini.

Ini warga Sarawak kena faham

Tiada ulasan:

Catat Ulasan